Unde fac videochat în Targu Jiu?

Cuprinde discutii generale privind activitatea de videochat, intrebari, raspunsuri, sfaturi etc. Posteaza aici orice nelamurire ai!
No avatar
Anna21

Salutare fetelor de forumul asta!. Sunt din Targu Jiu si vreau sa gasesc recomandari despre unde ar fi mai bine sa lucrez ca model la un studio de videochat. abia am dat BAC-ul si cam greu cu joburile pe aici. N-am chef sa vand burgeri la McDonalds pentru 2500 de lei pe luna ca moooor! Ceva pareri?
Bia12

Am cumva aceeasi problema ca sunt tot din TarguJiu si de vreo 2 ani imi caut ceva ok de lucru. Nu ma angajeaza nimeni fara experienta sau daca zic ca da, hai vino, e la vreun patron dubios, ca sunt draguta si cine stie ce ganduri isi face. Ma tot gandesc sa ma angajez in videochat. Daca ati auzit ca e ok, m-as duce aici, in Targu Jiu, la Heylux, la un interviu ca n-am nimic de pierdut.
No avatar
Corinica

buna Bia....nu credeam sa gasesc fete din Targu Jiu pe forumul asta...sau macar. am cautat informatii despre studiouri de videochat din Craiova ca ma gandeam ca acolo e orasul mai mare si sunt studiouri mai tari. dar nu e ce ma gandeam eu. am sunat la Studio20 dar raspund aiurea si nu mi-au dat incredere, am mai vazut Wet Studio so am murit cand am dat de numele asta. adica cat de batut in cap trebuie sa fii sa crezi ca ma atragi pe mine ca model la studioul cu fete ude sau ce vrea sa zica.... mai era unul NV Studio sau asa ceva dar nu m-a convins nimic.
DaryaMe