Ce variante am pentru videochat în Onești?

Cuprinde discutii generale privind activitatea de videochat, intrebari, raspunsuri, sfaturi etc. Posteaza aici orice nelamurire ai!
Bogdana1

Exact! In Husi e fix la fel. Aici afli inaintea ta cu cine ai vorbit pe strada 🤦‍♀️ Nu pot sa-mi imaginez sa lucrez ca model intr-un oras asa mic. As muri de rusine sa comenteze rudele sau vecinele. In Iasi cred ca te simti libera nu sta lumea la geam sau la poarta sa-mi comenteze viata personala…..
No avatar
21Lovve

Si eu am zis din prima ca vreau sa plec intr-un oras unde nu stie nimeni cine sunt. 🌹Daca faci videochat, trebuie sa fii relaxata si sa n-ai paranoia ca vine vreo matusa pe live sa te recunoasca 😂 In Bacau, prea aproape… prea periculos parerea mea.
No avatar
Elenna1

21Lovve scrie: 03 Iul 2025 12:09 Si eu am zis din prima ca vreau sa plec intr-un oras unde nu stie nimeni cine sunt. 🌹Daca faci videochat, trebuie sa fii relaxata si sa n-ai paranoia ca vine vreo matusa pe live sa te recunoasca 😂 In Bacau, prea aproape… prea periculos parerea mea.
In Husi sunt 2-3 tipe despre care zice lumea ca au facut videochat si de ani de zile lumea inca le barfeste. De parca au omorat pe cineva. Eu nici n-am vrut sa risc. In Iasi esti una dintre miile de fete, si atata timp cat iti vezi de treaba, nimeni nu te baga in seama si nu-i pasa ce faci tu.
Laurika

Dupa mine barfa o sa existe mereu, dar ideea e sa nu le dai motive. Am auzit ca si studiourile incurajeaza partea asta de discretie ca si ele sunt interesate ca modelele sa fie linistite. Nu te lauzi acasa, nu te afisezi cu bani multi, nu-ti schimbi stilul de viata peste noapte. Mai bine cheltuiesti in Iasi si te bucuri fara ochi pe tine. Asa as face si eu.
No avatar
miki3

Asa e, Laurika. O fata de la Heylux mi-a zis ca daca tii secretul bine, nu o sa afle nimeni niciodata. Trebuie sa fii atenta ce postezi, cum te imbraci cand te duci acasa, sa nu schimbi brusc tot. E jobul tau, dar nu trebuie sa stie tot Onestiul.
Daiana9