Daca vrei poti!!!!!
Acum doi ani am fost la un interviu intr-un studio si nu am fost acceptata din cauza ca nu stiam deloc limba engleza.Initial,am fost dezamagita si ma gandeam sa renunt.Totusi,am inceput sa lucrez ca si model independent.Am realizat atunci ca am fost refuzata pe buna dreptate,nu faceam nici macar 10 lei pe zi.M-am ambitionat si am mers cateva saptamani la cursuri de limba engleza.Imediat s-a vazut diferenta in castiguri ,insa nu am fost pe deplin multumita deoarece lucram de acasa si nu am aveam suficiente cunostinte despre acest domeniu.Dupa cateva luni,am cautat alt studio si am fost acceptata pe loc.Acum sunt foarte fericita,castig mai mult decat as fi crezut,pe zi ce trece sunt tot mai multumita.
Daca ne dorim cu ardoare un lucru cu siguranta se va realiza.Eu am ravnit mereu sa am banuti,sa imi pot permite diverse lucruri,sa calatoresc...Am auzit multe discutii legate de acest job inainte sa ma angajez.Toata lumea isi dadea cu parerea desi nimeni nu stia despre ce este vorba cu adevarat.Chiar si acum,desi lucrez in acest domeniu,prefer sa evit astfel de discutii.Lumea mereu va comenta deoarece exista multa invidie..Prefer sa las persoanele invidioase si sa muncesc,sa am parte de tot ce-mi doresc.
Imi place sa visez si sa lupt pentru a-mi indeplini dorintele.Sunt o persoana optimista si niciodata nu ma multumesc cu putin.Atunci cand m-am hotarat sa lucrez in acest domeniu,nu stiam deloc limba engleza.M-am prezentat la interviu si am fost refuzata...3 luni de zile am facut cursuri de limba engleza si am revenit la interviu.Am fost acceptata si incet,incet am inceput sa castig banuti frumosi.Totul este posibil daca avem vointa.
Am experimentat si clipe cand eram cu moralul la pamant si nu imi mai gaseam rostul. Am gasit puterea de a lua totul de la capat, cu si mai mult elan si am evoluat. Din greseli invatam, asa ca nu trebuie sa va pierdeti niciodata speranta - fiti ambitiosi si luptati pentru ceea ce va doriti, pentru ca numai asa veti reusi.