Ce spuneti familiei si apropiatilor?

Cuprinde discutii generale privind activitatea de videochat, intrebari, raspunsuri, sfaturi etc. Posteaza aici orice nelamurire ai!
No avatar
raini

buna tuturor. as fi curios sa stiu ce spuneti familiei si apropiatilor cand sunteti intrebati/e unde lucrati. stiu ca marea majoritate a persoanelor nu recunosc ce fac de teama de a nu fi judecati si catalogati drept ce nu sunt. stim cu totii care este parerea generala despre acest tip de job. personal am terminat facultatea de constructii si cand sunt intrebat de job spun ca lucrez la o firma de profil bla bla. sa fie si ceva credibil totusi si care sa justifice si banii pe care ii am. stim ce salarii sunt la noi in tara.
Carina

Parintii mei stiu ca lucrez ca trainer la un studio.:)).Am spus adevarul doar pe jumatate pentru a nu fi cu constiinta incarcata.Credeam ca tata o sa reactioneze rau tare insa mi-a spus ca nu are o parere asa buna dar daca castig bine...e ok..A trebuit sa le spun ca lucrez in acest domeniu deoarece m-am trezit cu ei la usa la fiecare job.Le-am explicat ca aici nu ma pot vizita...Se pare ca au inteles ideea:P
Rebeca

raini;2075 wrote: buna tuturor. as fi curios sa stiu ce spuneti familiei si apropiatilor cand sunteti intrebati/e unde lucrati. stiu ca marea majoritate a persoanelor nu recunosc ce fac de teama de a nu fi judecati si catalogati drept ce nu sunt. stim cu totii care este parerea generala despre acest tip de job. personal am terminat facultatea de constructii si cand sunt intrebat de job spun ca lucrez la o firma de profil bla bla. sa fie si ceva credibil totusi si care sa justifice si banii pe care ii am. stim ce salarii sunt la noi in tara.