Buna seara tuturor!

Cuprinde discutii generale privind activitatea de videochat, intrebari, raspunsuri, sfaturi etc. Posteaza aici orice nelamurire ai!
No avatar
mariana23

Ma numesc Mary si am 22 ani,sunt studenta.Am cateva amice care se ocupa cu videochatul,una de acasa restul la 2 studiouri din Buc.As fi curioasa si chiar tentata sa incerc si eu,si ele m-ar incuraja sa fac asta.Dar am o problema,am intrat de pe net sa vad cam despre ce ar fi vorba.si nu stiu daca as putea sa fac ce fac fetele alea pe acolo.Nu sunt timida,destul de deschisa la subiectul asta,dar sunt inca virgina,si nu stiu daca e o piedica.Sau nu toate showurile private implica implica folosirea diferitelor ''jucarii'',sa le zic asa? Va rog sa ma sfatuiti in mod sincer.Va multumesc anticipat
Nord

Buna ! Uite eu stiu cateva modele care lucreaza pe Chaturbate si pretind ca sunt virgine , asta venind combinat cu un look de teen , vreau sa-ti zic ca fetele respective fac bani seriosi , pe foarte multi ii atrage ideea ca fata respectiva e virgina , sunt curiosi si dispusi sa plateasca mult pentru un flash sau sa o vada pe fata cum se mangaie ! Daca stii cum sa te folosesti de asta poate fi un atu pentru tine !
Live Cams | Live Sex |
No avatar
mariana23

Iti multumesc f mult ptr raspuns!Respectivele poate pretind,dar eu chiar sunt,asa ca ma gandeam la asta ca la o problema reala,ba mai mult,ma gandeam ca nu voi fi acceptata.Si mi-ar fi parut sincer rau,ptr ca imi place ideea de a face parte dintr-o asa echipa si mai ales sa castig ceva mai mult decat la jobul actual.Ziua buna!
Jasmine