Majoritatea acestor fete care aleg studio-ul cu care sa colaboreze in functie de cat de pompos e anuntul, in functie de cat de multe beneficii promite, sunt fete ce abia au implinit varsta majoratului, care vor sa fie independente, si sa castigi multi bani. Acestea, neavand experienta in campul muncii nu prea stiu ele care e treaba cu formele legale de munca, contracte si alte formalitati ce sunt esentiale in alegerea oricarui loc de munca pana la urma. Probabil ca si aceste este unul dintre motivele pentru care exista inca atat de multe modele ce lucreaza la negru si implicit studio-uri care functioneaza astfel.
E trist, dar sa speram ca ne vor vizita forumul cat mai multe persoane astfel incat sa le putem ajuta, sa le putem informa, sa le putem deschide ochii asupra acestor aspecte.
Am nevoie de un studio serios
-
cristinacriss
Buna fetelor. Eu sunt noua aici,si caut un studio serios ca sa incep si eu sa lucrez ca model. M-am speriat de ce am citi pe aici. Am vazut ca un studio legal trebuie sa ofere contract, dar am o intrebare. Cum altfel imi dau seama daca e studioul legal? Spre exemplu, am fost la un studio la interviu si mi-au spus ca imi fac contract individual pe 1 ora pe zi si-mi dau procent de 60% si-mi platesc ei taxele. nu m-am dus la ei pentru ca nu mi s-a parut normal sa lucrez 8 ore pe zi si pe contract sa scrie 1 ora. Pot sa-mi dau seama din comisionul oferit daca e ilegal? Am vazut aici ca zicea cineva ca daca e comisionul asa mare, sigur eu trebuie sa-mi platesc taxele singura si sigur e studioul ilegal. Nu mi-au cerut sa-mi fac firma sau ceva. Vreau sa stiu, pentru ca nu vreau sa lucrez ilegal si vreau sa intreb tot ce se poate la un interviu. multumesc mult!