Sa facem cunostinta!

Cuprinde discutii generale privind activitatea de videochat, intrebari, raspunsuri, sfaturi etc. Posteaza aici orice nelamurire ai!
Scrie răspuns
No avatar
Karina

buna ma numesc Karina ,lucrez si eu de cateva luni,incerc sa adun cat mai multe informatii,sa lucrez cat mai bn,va poop
oana

Buna, Karina! Mult succes in ceea ce ti-ai propus... m-as bucura sa iti pot fi de ajutor!
Nord

styl;371 wrote: Sa ma prezint si eu intr-un final, ma numesc Alex, lucrez ca model din 2002 , prima data 6 luni la un studio apoi pe cont propiu, totodata am peste 20 de ani experienta in IT si peste 10 in videochat, in acest moment am propiul studio si ofer consultanta de specialitate tuturor celor ce doresc sa intre in acest job.

Incantat de cunostinta Alex :D !
Live Cams | Live Sex |
No avatar
adela.a

Saluuut! Sunt Adelina si vreau sa ma apuc de videochat... stau cu ai mei deci nu cred ca pot face de acasa. Momentan incerc sa aflu cat mai multe despre asta
Nord

Bun venit Adelina! Sa speram ca o sa gasesti informatiile pe care le cauti aici!
Live Cams | Live Sex |
oana

Buna,Adelina! Si welcome to the club!
No avatar
Valy

Buna seara. Numele meu este Valentina si chiar dacă nu am experiența in ale videochat-ului, am citit foarte mult si am deja enorm de multe nopți nedormite din dorința de a învață cât mai multe lucruri, tehnice si nu numai, pt ca îmi doresc foarte mult sa deschid un studio ( studio care este deja in faza finala). Doar ca .... Încă nu am curaj, nu mă simt pe deplin pregătită. Sper ca alături de voi sa reușesc sa-mi fac curajul necesar.
Nord

Bun Venit Valentina! :)
Live Cams | Live Sex |
No avatar
Valy

Vreau si eu o părere sincera :( Voi atasa câteva poze, așa cum arată studioul acum, si vreau sa-mi spuneti cam ce-i mai lipseste, sau dacă e ok pt început. Cu siguranță nu postez unde trebuie, dar sper sa-mi acceptati scuzele.... e prima oară când iau contact direct cu un forum :">
Nord