useri pentru videochat pe chaturbate ?

Cuprinde discutii generale privind activitatea de videochat, intrebari, raspunsuri, sfaturi etc. Posteaza aici orice nelamurire ai!
No avatar
danielag95

Buna,
Nu stiu daca am postat unde trebuie, daca am gresit scuzati-ma dar este prima data cand postez o intrebare in vreun loc pe internet..
Am o problema la care sper sa gasesc ajutorul aici, printre voi.
Lucrez ca model la un studio din Bucuresti (nu dau numele , nu vreau sa fac reclama), am lucrat 3 ani si ceva la acel studio, pana saptamana trecuta, cand datorita unor discutii, am hotarat sa plec si sa fac pe cont propriu.
Acum, am o mare problema cu contul de chaturbate. Inainte, cand eram la studio, din cate am auzit de la celelalte fete si discutii, adminii de acolo aveau un program special sau ceva de felul asta si bagau la fete cate 1000 sau 2000 de trafic pe fiecare model, eu aveam intotdeauna peste 800 1000 de trafic in camera, si eram pe pagina 3 de obicei..sau in cel mai rau caz pe pagina 4. Si faceam bani destul de bine, pot sa zic.
Acum, de cand lucrez de acasa, am fost nevoita sa imi fac alt cont , am verificat contul, poza de buletin, stiti si voi procedura...Problema este ca nu am mai mult de 20 30 de oameni in camera si abia daca fac ceva bani, este mult mult mai slab decat la studio.
Vreau sa va intreb si sa va rog, daca aveti un program pentru trafic sa ma ajutatai si pe mine o perioada si apoi pot sa va si platesc , nu este problema. Dar momentan nu imi permit sa dau bani pe program...Am cautat pe google si am vazut ca sunt unele siteuri care ofera asta dar nu am reusit sa il gasesc gratuit nicaieri.

daca ma poate ajuta cineva, as fi recunoscatoare.va pup!
No avatar
ama1995

Buna , iti recomand DivaTraffic , find si singurul de acest gen pe care il stiu , find si usor de utilizat . 100 euro - 1000 tks , depinde cum ii folosesti si cati membri vrei sa ai in camera .
Sa nu crezi ca te ajuta cu ceva , iti trimite doar membrii gray (boti in mare parte) .