Sa facem cunostinta!

Cuprinde discutii generale privind activitatea de videochat, intrebari, raspunsuri, sfaturi etc. Posteaza aici orice nelamurire ai!
Scrie răspuns
No avatar
dori

oana;16 wrote: Aici va fi locul unde ne vom prezenta pentru a ne cunoaste asa, virtual... O sa incep eu, so here it goes!
Ma numesc Oana si am experienta de 2 ani in domeniul fascinant al videochatului (suna a prezentare la Alcoolicii Anonimi :)) ) Sunt aici pentru a discuta cu voi si pentru a va ajuta. Puteti folosi sectiunea de mesaje private sau putem discuta aici la topicul discutii intre modele.

Buna, eu sunt Dori si am 18 ani, inca sunt eleva in clasa a XII-a si imi doresc sa devin independenta. Am cautat un studio de videochat unde sa ma angajez, si am ales Lucky Studio pentru ca are vechime, lucreaza doar femei, si mi-a oferit program part time, dupa ce termin orele lucrez 5-6 ore. Am reusit sa am si independenta financiara si sa imi termin studiile. Mult succes tuturor!
No avatar
Jeremy

Salut, sunt Jeremy, 20 de ani. V-ar interesa sa facem un grup pe whats-app, pentru discutii generale si rapide? Gen cum v-a mers astazi si asa mai departe? :)
AlexandraP

Buna, imi doresc foarte mult sa lucrez in domeniu, dar m-am gandit foarte mult timp pana sa ma hotarasc la ce studio sa incep. Am un interviu la Preziosa maine si am emotii ca nu stiu cum va fi :). Revin cu un feedback dupa interviu sa va povestesc cum a fost. Zi faina !
AlexandraP

AlexandraP;23996 wrote: Buna, imi doresc foarte mult sa lucrez in domeniu, dar m-am gandit foarte mult timp pana sa ma hotarasc la ce studio sa incep. Am un interviu la Preziosa maine si am emotii ca nu stiu cum va fi :). Revin cu un feedback dupa interviu sa va povestesc cum a fost. Zi faina !