;;)
Salut fetelor,
Sunt anul 2 la medicina si vreau sa-mi completez cumva veniturile.Nu pot lucra nici 4 ore pe zi, dapoi 8 ore pe zi.Nu pot sa-mi stric viitorul pt. 1300 lei pe luna sau cat as ramane dupa impozit vazand dracu' stie pe unde.
M-am interesat de videochat, si din cate inteleg treaba decurge cam asa:
1. La inceput castigi f. putin, daca esti nemernica si nesimtita s-ar putea sa nu castigi nici 300-500$/luna.
2. Banii vin doar cand incepi sa-ti faci asa zisii "iubiti" virtuali. In special prin transferuri Western Union (si nu neaparat din show-uri lungi in privat).
Bun, ce te faci cand iubitii aia vor sa vina in Romania? M-ar mira ca cineva sa-ti trimita 100$ si sa nu vrea sa ti-o traga. defapt am ca dovada telefonul mobil: Tinder/Facebook sunt injurata pt. ca nu raspund cand vor ei la mesaje (vorbesc de cei care vor sa fxxx gratis pe Tinder). Ma mira povestile unora cum le-au trimis anumiti straini 10,000 - 40,000$prin western union. Cred ca un barbat ar merge si la presedinte pt. banii aia daca se simte pacalit.
imi explica cineva situatia? ce se intampla daca efectiv vor sa vina in Romania? mi-a zis o fata ca ei zic mereu ca vor sa vina, si sa le zic ca pot veni , pt. ca pot fi sigura ca doar gura e de ei. Mda, or da 10,000$ si nici nu vin sa-si incerce norocul ?
Mi-ar placea sa nu primesc un mesaj robotizat de la ceva studiu: doar pe site, nu te impreteni cu nimeni ...stiu ca studiourile sunt nervoase ca dintr-un transfer WU nu le pica nimic.
Ce te faci cand iubitii vor sa te viziteze?!
Rimela;23906 wrote: Eu ma gandesc cum drac ai intrat la medicina , ca degeaba vad ca te-ai interesat de ale videochatului ca n-ai priceput nimic. Ma indoiesc ca isi va bate cineva capul sa iti raspunda la ce aberatii ai scris .
Draga mea, probabil ca promovezi ceva studio.
Orice fata stie clar ca cei mai multi bani vin de la "iubiti". Sa-ti dau si link-uri catre acest site?
Draga mea, probabil ca promovezi ceva studio.