200 de lei bonus din videochat?!
Buna ziua, tuturor de aici! Recent, am intrat pe un site promovat de Google, care s-a dovedit a fi un studio de videochat (n-o sa spun numele) si, aparent, la un castig de 1.500 de lei intr-o saptamana la ei, fetele urmau sa primeasca 200 de lei bonus. Nu stiu ce credeti voi, dar mie mi se pare amuzant :)) Site-ul nu avea poze, era blocat totul, fara imagini si fara culori, doar un studio in alb in care se spunea ca poti ajunge chiar si la 4.000 de lei pe luna! :)) Iar 4.000 de lei ar trebui sa fie castigul cu care orice model neexperimentat incepe, nu trebuie sa fie un target de indeplinit.... Eu stiu ca modelele castiga mult mai multi bani, nu cat minimul pe economie din Romania. Voi ce parere aveti despre asta? Totodata, ati putea fiecare din voi sa recomandati macar cate un studio din Iasi, Cluj Si Bucuresti? Pentru ca aceste zone sunt cele cu studenti. Astept pareri! O zi si o saptamana frumoasa! :*:*:*
-
anton (..)
ala sigur nu e studio legal
)) o fi vreo bomba ceva..eu am foarte multe prietene care lucreaza in videochat prin toata tara. Din Iasi am auzit de multe studiouri, dar cele mai bine platit joburi par a fi la Heylux, Lucky Studio si asa mai departe. am o amica si ea lucreaza la Lucky Studio si primeste banii zilnic si e multumita, iar daca n-ar fi asa nu m-ar minti. In Cluj, cunosc doua fete care lucreaza ca modele de acasa, dar au zis ca Velvet e un studio ok, frecventat de fete. In Bucuresti sunt multe, dar acolo e problema, ca-s multe si se pot intampla la fel de multe. printre studiourile ok din Bucuresti cred ca ar fi Manequeen, Lourdes, Rich Girls parca, LiveStudio si Charm Studios. astea par cele mai ok, acumaaa nu stiu, e parerea mea, sper sa nu sara nimeni pe mine.
Zi faina
-
Devious.Girl
200 de lei bonus? Doamne fereste! Pai eu stiu studiouri care ofera si 3.000 de lei bonus pe saptamana. ce Dumnezeu sa faci cu 200 de lei, pe bune. Sunt niste castiguri mici, degeaba faci videochat in cazu' asta