Poze pentru profilul jasmin
Buna, as vrea sa incep sa lucrez ca model de videochat... am facut inregistrarea, acum am nevoie numai sa pun niste poze... problema este ca nu vreau sa ma duc la un studio... as vrea sa imi cumpar un aparat foto... dar nu ma pricep... de care trebuie sa imi iau?
Jessy96;16465 wrote: Buna, as vrea sa incep sa lucrez ca model de videochat... am facut inregistrarea, acum am nevoie numai sa pun niste poze... problema este ca nu vreau sa ma duc la un studio... as vrea sa imi cumpar un aparat foto... dar nu ma pricep... de care trebuie sa imi iau?
Buna Jessy, nu te sfatuiesc sa cumperi un aparat foto, tinand cont ca ai nevoie de poze pentru Jasmin ( unde cerintele sunt foarte mari) mai bine apelezi la un fotograf profesionist. Altfel risti sa arunci banii pe un aparat plus nervii de rigoare cand pozele o sa fie rejectate.
Eu mi-am cumparat un aparat foarte bun, am facut poze chiar le-am aranjat cu Photoshop cum cer ei si degeaba. Toate respinse. Setarile erau super la aparat, lumini...bla bla bla....dar degeaba. Dupa cateva incercari de a urca pozele pe profilul pe Jasmin( fara rezultat si nervi cat cuprinde) am apelat la un fotograf profesionist si treaba rezolvata.
Tu o sa faci cum crezi de cuvinta, eu doar iti spun ce s-a intamplat cu aparatul si pozele mele
Inca ma uit la aparat si imi rod unghile de ciuda ca puteam cheltui altfel 500 de euroi, lol
Buna Jessy, nu te sfatuiesc sa cumperi un aparat foto, tinand cont ca ai nevoie de poze pentru Jasmin ( unde cerintele sunt foarte mari) mai bine apelezi la un fotograf profesionist. Altfel risti sa arunci banii pe un aparat plus nervii de rigoare cand pozele o sa fie rejectate.